Stallet..

Hej! Åkte upp till stallet vid elva. Tog inn Sidney och borstade henne sen red jag ner till manegen. Först red jag dressyr, det gick jättebra!! Hon var ganska mjuk och lyssnade bra ;) Sen hoppade jag två hinder på långsidan på ca 70cm, tränade på att kunna hålla in henne lagom mkt mellan hindrerna och sedan få rätt avsprång. Det gick jättebra!! Hon var verkligen pigg och framåt och verkade väldigt glad över att få hoppa och det är då hon hoppar som bäst ;) Tränade också på att komma på hindrerna snävt, det gick också jätte bra!! Red inte så länge eftersom det är tävling imorgon..  Hoppas hon är lika fin imorgon!! ♥ När jag hade ridit så packade jag allt inför imorgon, så nu är det mesta klart ;)


   //Agnes


Jag och Sidney i Gota förra året ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0