Stallet, dagen

Snart drar jag till stallet för en sista ridtur på Hannibal innan semester i SMÖGEN börjar. Jag och Emelie kommer att rida på hannibal tsm och Sara har Chana så ska vi " leka " lite med dom. Sedan ska vi fixa i ordning allt, vattnet i hagen och lite sånt. Sedan åker vi hem packar det sista och sedan drar vi till Celinas midsommar avslutning på dagis och åker sedan där ifrån till mormor och Olle i Smögen och om exakt en vecka kommer dom bästa upp till mej i stugan. AGNES och CAJSA kommer bli bääääst!! <3<3<3<3
 
Kommer inte att blogga jätte mkt nu i sommar men lite varje dag hoppas jag, men under sommaren kommer inte jag att anordna veckans blogg, ska kolla hur Agnes ska göra men jag hinner nog inte med det.
 
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0