Min dag...

Hej alla bloggläsare!! Fick reda på i går kväll att jag ska dra ut en tand i dag klockan två! Är skiiit rädd! Har aldrig lagat något hål eller dragit ut tänder förr :S Aja, hoppas det går bra..

Etferåt ska jag iallafall va med en kompis (emelie). Hon ska sova över XD sen så ska hon åka med på tävlingen imorgon oxå ;)
Kollade förresten på startlistorna idag o jag står inte med !! Konstigt^^ 
Är iallafall rikitgt taggad till imorgon! Sidney kändes så himla fin förra helgen när jag va i Bollebygd, hoppas hon är lika fin imogron oxå! Fast jag e lite nervös för jag ska ju va me i regional LB oxå, jag har bara startat en clearround i LB förut.. Men jag får göra det bästa jag kan så får jag hoppas att Sidney oxå taggad ;) 

Bloggar mer när jag kommer hem från tandläkaren sen..

  //Agnes

  Fina Sidney, kort från i sommras <3

Kommentarer
Postat av: MY VESTLUND '

Söt!

2012-06-16 @ 18:57:56
URL: http://myvestlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0