Förlåt!

Förlåt för jätte dålig uppdatering av mig! Har helt enkelt inte orkat blogga´.. har varit så mycket i skolan, när jag har kommit hem varje dag har jag varit jätte trött och jag har inte haft något speciellt att blogga om. Men nu är det bara ca 4 dagar kvar tills sommarlov!! SÅÅÅ SKÖÖÖNT!! då ska jag blogga så mycket jag kan eftersom jag kommer att ha mer tid ;) 

Har gått sådär med Sidney dom sista gångerna jag har ridit, det har inte varit någon som har ridit henne "ordentligt" om man säger så, så hon har varit väldigt stel och stark i munnen, men imorgon har jag dressyrlektion så då ska jag försöka få henne lika fin som hon har varit den sista tiden igen! 

På söndag är det finalen i Gota, den kommer att vara i Bollebyggd igen för Östadkulle som skulle ha haft det har haft något virus bland hästarna så dom fick inte hålla det, men eftersom vi inte var med förra omgången när det var i Bollebyggd så blir det nytt för oss ändå ;) Har aldrig varit där med Sidney faktiskt. Egentligen är det ju min lillasyster som tävlar Sidney i Gota i år men vi fick inte ihop lag nu till sista omgången så hon ska få låna en b-ponny och vara med på så får jag ta Sidney ;) Matilda och Hanna ska oxå va me ;) 

  

    //Agnes


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ställ gärna en eller flera frågor i min frågestund! - http://emeliesdaily.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment

2012-06-03 @ 16:14:36
URL: http://emeliesdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0