Dressyr lektion!

hejsan! Har inte hunnit blogga än idag för jag åkte till stallet vid tio för jag skulle ha dressyrträning :) eftersom det var så varmt så red jag i padocken^^ lektionen gick hur bra som helst! Sidney var mjuk och lyssnade bra och gick jättefint i alla gångarter!! Jobbade henne på volter, serpentiner, galopp fattningar, skänkelvikningar mm.. =) Sen i vintras så har hon verkligen börjat gå super i dressyren! Aja,, nu sitter jag iallafall hemma o ska strax äta ;) sen ska jag packa klart inför imorgon då jag åker till Matilda i SMÖGEN!! :D ska bli såå kul!!! Kommer bli lite svårt att uppdatera bloggen eftersom det inte går att blogga från mobilen längre.. Jag kommer att kunna skriva inlägg om det finns täckning men inte lägga upp bilder eftersom jag måste interners blogg.se o då funkar inte det.. Men jag ska ta massa kort och ladda upp när jag kommer hem igen! Kommer mer inlägg senare, bl.a. Dag5-sommaren 2012. Kram Agnes ~

Kommentarer
Postat av: A

vad händer annars då?? =)

2012-06-26 @ 14:25:25
URL: http://proffsponnyerna.blogg.se
Postat av: Clara

Fin blogg! :-)

2012-06-28 @ 10:24:03
URL: http://hastarfixotrix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0