Dag5-sommaren 2012

Som ni vet så åker jag ju till Smögen imorgon. Min lillasyster o Matildas lillasyster ska spela fotbolls cup där så då ska jag o Matilda och en som heter Cajsa bo i Matildas stuga ;) Där kommer vi att va tills på söndag. Ska bli jätte kul! Sen så kommer jag att va hemma i 1-2 veckor tror jag o umgås med kompisar, rida och bara ta det lugnt ;) Sen så ska jag åka till Falkenberg och vara där i ca 4 veckor, då kommer vi att ta med oss Sidney oxå ;) Hon kommer att stå i ett stall jätte nära våran stuga så vi kan rida hela sommaren :D förutom detta så har jag inget planerat i sommar, får se vad mer jag kommer att hitta på ;) Hoppas det blir bättre väder snart så man kan va på stranden och bada o sola!! Det var lite om vad som kommer att hända min sommar 2012 =)
 
 
   //Agnes
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0