Dag 2-beskrivning av mig själv..

Jag heter som sagt Agnes Johansson och bor i Borås och är för det mesta glad och skrattar mycket ;)  Jag fyller 15 år i sommar (den 9 augusti).

Just nu håller jag bara på med ridning, slutade nyligen i fotboll, vilket jag saknar! men jag hade helt enkelt inte tid med både hästen varje dag och allt i skolan (vi har haft väldigt mkt prov, inlämningar mm)

Som ni vet så har jag en c-ponny som heter Sidney som är född -1999, och som jag har haft i två år till hösten. Jag rider nästan varje dag, förutom de dagar vi har medryttare eller när hon vilar. Ridning är något jag älskar och som jag har hållt på med sen jag var väldigt liten! Började rida vid 3-års åldern men började först på ridskola när jag var fem.

På min fritid är jag oftast med kompisar fast jag har oftast inte så mkt tid över till det pga ridningen. Lite snabbfakta om mig:

Favoritfärg: Grön

Favorit djur: Hästar såklart =) 

Musik:blandat tex. Usher, Chris Brown, david guetta, Jay-sean mm

Filmer: Har sätt så många bra så kan inte säga en ;)

Favorit ämne i skolan: Spanska tror jag,

Familj: Mamma, pappa och lillasyster

       Det var lite fakta om mig =) Dag  3 kanske oxå kommer idag för vi åker till stugan över helgen!

 

    //Agnes 

Trackback
RSS 2.0