Dag 1




* Jag ÄLSKAR fotboll, kollar på alla elfsborgsmatcher ;)

* Jag har spelat fotboll sen jag var fem år, men slutade nyligen pga att jag inte hann med både fotboll, skola, ridning.

* Jag har haft en shetlands ponny som hette Zeb

* Jag är "rädd" för fiskar, tycker dom är jätte äckliga, ser jag en i sjön/havet vågar jag inte bada! Haha ;)

* jag har bott på en gård när jag var liten, men vi flyttade när jag var ca 4 år. Då visste vi inte att både jag och min syster skulle bli intresserade av hästar.. 

* Jag älskar One tree hill!  En riktigt bra serie!!

* Jag har en katt (som heter Sigge)

* Jag älskar skräckfilmer!

*  Jag älskar stark mat XP

* Jag har varit i USA, då jag såg jag både valar och delfiner när vi var på valsafari!


    //Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0