Torsdag

Idag blev det ingen ridning eftersom celina (min lillasyster fyller pr idag) Idag: först åkte vi till knalleland och tittade lite och efter det åkte vi hem till pappa och firade celina. Där var farmor och farfar och farbror Göran. Vi filade med tårta och cilli fick öppna massa paket. Sen åkte vi o handlade. Sen blev det att äta mat innan nästa kalas. Då kom Jannicka och Martin med deras dotter Elin. Då blev det ännu mer fika. GOTT! ;p sen gick mamma till en kompis för att kolla på artisten som kommer till torsdags kvällen här i Borås. Jag och celina kollade på lejonkungen två och sen la jag henne. Sen la jag mej och grejade med telefonen och kollade på Hawaii five o. Sen blev det att ropa på katterna och Santos kom in och åt och sen gick han ut igen, MEN när jag hämtade honom såg jag ett STJÄRNFALL för FÖRSTA gången, jätte coolt. Det såg ut som en gul boll med ett brett snöre som blev smalare och smalare desto längre ner man kom och så var det blått runt och föll i bara någon sekund. Jag önskade mej något men det hålls för mej själv, och får väll hoppas det går i uppfyllelse!:) men nu ska jag lägga mej för är super trött ( jag är väldigt kvällstrött) imon ska vi till stallet tidigt och ta in hästarna så får dom stå inne en stund och sen åker vi till stranden. Sen åker vi upp senare och rider och sen kommer Kine ( hon kanske följer med till stallet vi ska höras i mon) och sen blir det att kolla på OS!:) Hare bra kramar Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0