Svar på frågestunden del 1

En låt som  ni kan lyssna på medans ni läser XD
 
 
 
Här kommer några svar..
 
Godis/chips
 
Katt/Hund
 
Hoppning/Dressyr
 
Tävla/Träna
 
Sommar/vår
 
A-ponny/B-ponny
 
Bada/Sola
 
Iphone4/Iphone 4s

Sommarlov/Jullov
 
 
Hur lång är du? ca 157cm tror jag
 
Favvo färg? Grön,blå tror jag, på kläder olika
 
Favvo mat? Tacos tror jag :)
 
Favvo land? Varför just det landet? Jag har varit i Marmaris i Turkiet ganska många gånger och  jag tycker det är jättefint där, alltid varmt o sol, plus att det är billigt att shoppa XD Sen så har jag varit i USA en gång och det var verkligen en upplevelse!  Sen så vill jag gärna åka till Spanien någon gång, många säger att det är väldigt fint! Har inte direkt något favorit land men jag gillar Turkiet, USA mest av dom jag har besökt ;)
 
Varför började du blogga? Tyckte att det skulle va kul att dela med sig av sin vardag, och skriva om utvecklingen med Sidney ;) 
 
Bästa film du sätt? vet inte riktigt.. Har sätt så många bra!
 
Favvo färg på hästar? SVART!! tycker det är såå snyggt!
 
Vart gillar du att rida mest? beror på. Är det kallt eller dåligt väder är det väldigt skönt att va i manegen, men när det är varmt och fint väder är det skönt att rida i paddocken eller rida ut en sväng :)
 
Hur gammal är din ponny? Hon är född 1999 alltså blir hon 13 i år ;)
 
 Råtta/Mus HAHA inget av dom hatar båda! haha XD
 
Bästa ämne i skolan? Spanska tror jag, tycker det är kul och har bra betyg i det, idrott är kul oxå älskar fotboll =)
 
Bästa vän? Har ingen "bästa" vän, umgås med många olika. I skolan är det mest några som heter Isabelle, Malin, Emelie, Rakel sen så är jag väldigt mycket Matilda som jag har bloggen med utanför skolan eftersom vi inte går på ¨samma^^  Men en som heter Tea känner mig nog bäst, vi har känt varandra sedan dagis ;)
 
 Gillar du att fota? Tycker det är kul, fast jag har ingen bra kamera men skulle gärna vela ha ;)
 
 Bästa bok du läst? vet inte, twilight böckerna är bra, läser´inte mkt böcker ;)
 
Bästa minne? har många roliga minnen, tex när jag fick min första häst, när jag var i USA och såg valar o delfiner, när jag och Sidney tävlade våran första Regionala LB och vi kom sjua var riktigt roligt oxå ;)  
 
Värsta minne? Vet inte riktigt.. det var riktigt jobbigt när vi sålde Piccola, saknade henne jätte mycket o det gör jag fortfarande.
 
 Bästa grupp/artist? lyssnar på många olika, tex usher, florida, david guetta, Akon, Chris brown, Nicki Minaj, ne yo, Jay sean och många fler.. =)
 
Vilka bloggar läser du? Oj, det är lite olika men tex. www.kenzas.se som handlar om mkt om mode mm, www.ponnysanning.se som är en häst skvaller blogg typ, www.proffsponnyerna.blogg.se som drivs av min lillasyster. Det var bara några läser många mer!
 
Största intresse? Ridning såklart ;) Sen så ÄLSKAR jag fotboll oxå, har spelat sen jag var fem men slutade nu i år för att jag inte hade tid med ridningen nästan varje dag, fotboll som var 2-3 ggr i veckan plus skolarbete.. Men jag kollar ofta fotboll och spelar på fritiden!
 
Din förebild, varför? svår fråga.. Har inte direkt någon förebild, eller det beror på i vilket sammanhang, inom ridningen har jag Roffe, tycker han är sjukt duktig på att rida! Och att han är felfri med sina hästar nästan varje runda, hans hästar verkar verkligen lita på honom. Det är någon jag ser upp till inom ridningen iallafall ;)
 
Har du/ni egna hästar? Ja, vi har en häst som både jag och min syster rider, vilket kan vara lite jobbigt ibland eftersom båda vill tävla o så..
 
 
Det var några svar från frågestunden, många frågor tas upp flera gången så jag skriver bara de svaren en gång istället för att upprepa dom ;) Del 2 kommer snart! Ni kan fortsätta ställa frågor tills imorgon (torsdag) !!
 
KrAm Agnes ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0