Svar från frågestunden del 2

Hur länge har du ridit? Sen jag var ca 5 år. Red på en shettis på sommrarna när jag var ännu mindre, men började på ridskola när jag ca 5 år ;)
 
Vad är erat mål med bloggen? Vi vill fortsätta utveckla bloggen, och fortsätta ha bra uppdatering, försöka få ännu mer läsare, just nu har vi inget "mål" med bloggen. Vi vill bara att den ska utvecklas o bli bättre så vi får mer o mer läsare, självklart skulle det ju va fantastiskt kul om den en dag kunde bli "stor" ;)
 
Hur högt har du hoppat? Ca LA+5 (105cm) med C-ponny (sidney)
 
Vad är det bästa med att blogga?  Jag tycker det är kul att dela med mig av min vardag och hur det går med ridningen och Sidney, sen så är det jättekul när man får fina kommentarer! Det får en att vela fortsätta blogga =)
 
favoritblogg? hmm.. vet inte, har ingen favorit.
 
Dina mål inom ridningen? Med Sidney skulle det vara jätte kul att kvala in till GP-ponny, kanske ska göra det i sommar ;) Detta året blir nog det sista tävlingsåret för mig o Sidney eftersom jag börjar bli för lång för henne :/ Som mål med Sidney är att starta LA innan hon säljs. Om jag får en större ponny sen så har jag som mål att tävla SM :)
 
Hur kommer det sig att du började blogga? Vet inte faktiskt.. Det var jag o Matilda som bestämde oss för att skaffa en blogg och skriva om våra hästar och så, då eftersom båda då stod i samma stall som hette applagården så skapade vi bloggen applagardstjejorna som vi hade i nästan ett år, sen skaffade vi egna istället och nu har startat upp denna ihop, och förhoppningsvis kommer vi att fortsätta på denna bloggen ett tag ;)
 
Hur många år är du? fyller 15 i augusti =)
 
Favorit klädesplagg? har inte bara ett favoritplagg, gillar mycket av mina kläder ;)
 
Vad fotar du med? Vi har en lumix med 18 megapixlar, som hela familjen har, Har ingen egen men ska skaffa :)
 
Vart bor du? Borås, säger inte vart exakt ;)
 
Bor du i hus? Ja det gör jag ;)
 
Hur många syskon har du? ett (en lillasyster)
 
Vad har du för mobil? Iphone 4s
 
Gillar du din mobil? Jadå ;)
 
När hade du skolavslutning i år? Den 6 Juni
 
Vad har du för dator? Vi har bärbar ganska stor Lenovo som hela familjen använder, sen så har jag en Asus som är en minidator som jag har i skolan. Har en Ipad oxå som jag använder mkt.
 
Vilken klass går du i? börjar i 9:3 efter sommaren, på våran skola har vi 1,2,3,4,5 istället för a,b,c,d osv..
 
Vilken skola går du i? Kunskapsskolan heter den
 
Tycker du din skola är bra? Jadå ;)
 
Popcorn/chips?
 
När började du blogga? för ca två årsedan tror jag, fast det var inte denna bloggen ;)
 
Har du träffat någon kändis? Kändisar somjag har träffat utan att det är typ konsert är tex. Agnes Carlsson (artist),  Rolf-Göran Bengtsson (hoppryttare), Anders Svensson (landslagsspelare), Emir Bajrami (landslagsspelare) är vad jag kan komma på. Sen så har jag sätt massa allsvenska fotbollsspelare i Elfsborg och artister när jag har  varit på konserter och sånt ;)
 
 Har du något husdjur? Ja,en katt :)
 
Vad är ditt pinsamaste minne? haha, har hänt många saker men en sak som hände när jag var ca 12 år och jag spelade med mina shorts bak och fram när vi hade match, märkte det inte förren det var en i mitt lag som sa det till mig ;)
 
Har du egna hästar? vad heter dom? En ponny som heter Sidney
 
Del 3 kommer snart!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0