STOR fiskarna

Min morbror vart ute och fiskat lite och fick 21 st på mindre än 20min så jag o mamma följde med ut. Det nappade hela tiden AS kul =) Sen efter ett tag så nappade det på min och det drog väldigt mkt så jag fick ta i och när jag dragit upp fisken så hade kroken fastnat i magen :o Herre gu, hur lyckas jag få en fisk i magen!? Men det var inte bara i magen jag fick fisk, jag fick den i hjälarna, i nosen, i shuvudet och förra året fångade jag en i skärten haha x) Fattar inte hur men på ngt sätt blev det så.. Men sen fick jag dom normalt igen och när vi åkte tillbaka till stugan hade fått 45st + 21 som Mathias fick innan, STOLTA var vi, men tog lång tid att ränsa:))
 
p.s Någon som gör gratis headers? =) <33
 
 
 
Kramar Matilda ^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Elli

Hur har din dag varit då? ;)

2012-07-02 @ 21:21:28
URL: http://omelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0