Stallet och Kine

Idag var jag i stallet med Kine!:) vi red först i paddocken och hannibal var helt underbar<3 sen skrittade vi ut lite. Eftersom det är så varmt fick dom ett bad efter tidningen och sen fick dom stå inne. Sen åkte vi hem och åt och kollade på tv. Sen blev det att köpa glass (y) det var gott! Sen tittade vi på en film som heter systrar i jeans men hann inte kolla färdigt för vi ville se os invigningen och kolla när roffe höll flaggan. Det var jätte långtråkigt och kolla på alla länder och till sist somnade vi men vaknade typ tre länder innan Sverige;) men efter vi sett Sverige så gick Kine till Saras rum( trångt i mitt så man kan inte sova två) och jag ligger i mitt och nu ska vi sova! :) Kram Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0