Stallet idag!

Gick till stallet vid tio idag :) jag började rida lite dressyr på gräs/hoppbanan som uppvärmning. Sen så tog jag lite småhopp på några hinder. Sedan höjde jag alla hinder så dom låg på ca 80-90cm, så hoppade jag lite olika banor :) det gick bra, fick bra avsprång på alla hinder och siddan var jätte pigg :) i slutet så hoppade jag ett räcke på ca 1 meter det kanske va lite högre. Fick perfekta språng på hindret båda gångerna, det kändes jättebra!! Har förresten anmält mig till varbergshoppet som är en ponny cup för c ponny från fredag-lördag nästa vecka :) första omgången är 80cm om sen kval 2 och finalen går i 90cm :) ska bli jätte kul!! Kanske ska till Ullared eller stan snart så jag bloggar mer senare! //Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0