Stallet

Kom precis hem från stallet efter ha ridit. Blev paddocken idag och det gick super. Efter ridpasset fick han stå inne och vila en stund i boxen. Jag gosade med honom och borstade. Sen städade jag lite i sadelkamnaren, putsade stövlar och sopade jätte noga i stallet så det blev jätte fint! (y) Sen fick pollarna gå ut och sen kom pappa. När jag kom hem var inte os slut så jag kollade färdigt på det och Sveriges lag ligger trea och Sara ligger på delad etta plats inför morgondagens banhoppning! Heja Sverige!!:)) (snart kommer mamma med pizza(y) ) Kram Matilda


Kommentarer
Postat av: Sara

Kan ni ställa några frågor till min frågesrund på bloggen ?:)

2012-07-30 @ 20:54:12
URL: http://saraasdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0