Sommar planer

Jo tänkte skriva lite vad mina planer är i sommar efter smögen. Jo jag ska börja träna Hannibal stenhårt för ska debutera 110 till hösten. Men när jag kommer hem blir det ridning i ca två veckor sen drar jag upp till Falkenberg där Agnes har stuga och så stannar jag några dar, sen blir det ännu mer ridning och kompisar. Sen har jag väll inte planerat något mer i sommar, hoppas verkligen på mkt sol. Jo jag ska börja träna för Jenny igen efter sommaren och såklart fär Angelica oxå, längtar tills träningarna kör igång igen:) hur ser era planer hut?:)
 
Kramar matilda

Kommentarer
Postat av: Elli

Sv: Min dag har varit kind of awesome :D

2012-07-03 @ 00:31:53
URL: http://omelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0