Onsdag

Sitter inne i stugan o kollar på tv. Finns inte så mkt att göra här när det inte är fint väder, ska bli kul när Matilda kommer hit nästa vecka!
 
Igår blev det som sagt en shopping runda på Ullared ;) Köpte inte så mkt faktiskt, lite småsaker och en Jacson ridjacka, ska försöka ladda upp en bild på den, men just nu går det inte att ladda upp bilder från mobilen. Blogg.se appen är bara så dålig!! Det är alltid ngt som inte funkar! Var hemma vid halv nio så jag hann inte blogga mer.
 
Idag ska vi i alla fall till stan i Halmstad! Det blir nog bara att kolla i lite affärer för jag har inga pengar kvar just nu ;)
 
Kommer mer inlägg senare!
 
(bild på mig o sidney när jag red dressyr för några dagar sedan)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Snygg ponny! Vilken ras? :)

2012-07-11 @ 16:22:30
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: Julia

Sv; vad bra, samma här:) vad händer imon?
Kram

2012-07-11 @ 21:54:55
URL: http://juliaroz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0