Förlåt!

Förlåt för att jag inte bloggade igår! Nätverket här nere funkade inte så jag kunde inte :/
 
Berättar lite om gårdagen nu istället: Jag vaknade och gick upp vid elva eftersom vi kom hem från falsterbo ganska sent ;) Vid tolv cyklade jag till stallet, där jag träffade Emilia,vi skulle rida ihop. Först red vi i paddocken. I början var Sidney ganska stark och lyssnade inte jättebra men efter en stund släppte hon och gick jättefint! :) Vi red i paddocken i ca 40 min sen red vi till våran stuga ;) Mamma tog lite kort när vi står med hästarna på tomten men det funkar ju tyvär inte att ladda upp här.. :/  När jag kom hem vid tre tittade jag på tv, sen åt vi grillat. Vid halv sju kollade jag på elfsborgsmatchen på tv. Så såg min dag ut igår! Ska försöka uppdatera bättre idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0