FALKENBERG=SOL=STRANDEN :D

Det är jätte fint väder här! Soligt och varmt! Kom precis hem från stranden :D Solade mest men jag badade en gång oxå fast det va ganska så kallt ;)
 
Tänkte berätta lite om hur det gick igår när jag red Sidney:  Red först lite dressyr i paddocken, hon var ganska stel i början så jag jobbade mest på sepentiner och volter. sen gick jag till gräsbanan och tränade arbetade henne i form över bommar både i trav o galopp :) I slutet va hon jättefin! Hon mjuknade så mkt att jag behövde knappt hålla i tyglarna för att få ner henne på tygel, hon var jätte duktig!!♥  
 
 
Eftersom det är så varmt ute så rider jag nog senare ikväll, det blir nog bara dressyr., bloggar mer om hur det gick ikväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0