Dressyrträning-Sidney ♥

Gick upp vid halv åtta idag för dressyrträningen började kl 9. Lektionen gick i alla fall hur bra som helst! Tränade mycket på volter, halv halter, ökad trav mm. I slutet red jag dressyr program oxå, LC:1:) Det¨gick jättebra! Sidney var väldigt arbetsvillig och hon ville verkligen göra rätt :) Min tränare tycker att jag ska åka på en dressyrträning på lördag, hon sa att hon kunde följa med och hjälpa mig eftersom jag aldrig har tävlat dressyr, så förmodligen blir det min första dressyrtävling på lördag ;) Ska bara rida LC:1 isåfall eftersom Sidney heller aldrig har tävlat i dressyr.  
På onsdag ska vi på en hopp clearround oxå tror jag kommer hoppa 90, min syster ska ju hoppa en runda oxå så jag får bara välja en höjd. Sen på söndag ska min syster vara med på en lokal oxå så det blir tre tävlingar nästa vecka men det ska nog gå bra ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0