Dålig uppdatering..

Har varit väldigt dålig uppdatering  denna veckan. Nätet har inte funkat..
 
Men igår åkte i alla fall Matilda hem efter en jätte rolig vecka :) 
 
Idag ska jag klippa mig! Förmodligen blir det att färga håret ljusbrunt och med massa blonda slingor så håret kommer att bli blondare ;) Det var ett tag sedan jag hade blont hår, men nu när det är sommar tycker jag att det passar bäst ;) Kommer bild senare om det funkar ;) Senare idag blir det stallet oxå, blir nog lite dressyr och att mest få henne att lyssna och få henne mjuk i munnen, jag har inte ridit henne på några dagar så kommer nog att vara lite stel. Bloggar mer senare!
 
 

Kommentarer
Postat av: L A U R A

Jääääätttteeee fin blogg!
Fråga gärna till min dagliga frågestund på min blogg!

2012-07-24 @ 10:19:25
URL: http://lauravandelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0