dålig uppdatering och hela veckan i samma inlägg:p

Hej sorry sorry för dålig uppdatering men går ju inte att blogga från mobilden och är ju i smögen men åker hem på torsdag elr fredag och då blir det mkt bloggning hoppas jag. men denna veckan har varit super. Måndag var det en lugn dag tråkig dag, det öste ner regn så det blev översvämmning på tomtem :o Men vi kollade lite på film och var bara i stugan. Tisdag: var i kungshamn och käkade glass sedan åkte mamma till borås och vi gick till stugan. hon hade glömmt ngt i borås och så hämtade hon mitt nya objektiv till kameran :D det var jätte bra väder så vi var nere vid havet och sola o bada (y) Sen kom mamma hem med nya objectivet och då fotade vi lite. onsadg: upp tidigt för att möta upp Agnes och Cajsa som stannade till söndag:))
 
Först kollade vi på fotbollen sedan gick vi ner till havet och badade:) det var härligt men blev kallt efter en stund. När jag kom upp var miona fingrar och tår vita haha.. Sen fotade vi lite och packade upp alla grejer. Det var svårt att sommna för vi bara skrattade haha.. Men till slut sommnade vi.
 
Torsdag: Bra väder men lite blåsigt. vi var ute och fotade sen var vi nere vid havet men badade inte. Sen gick vi och spelade minigolf och jag VANN första omgången och dom vann med samma poäng i andra;) Sen åkte vi ut och fiskade med stakars Agnes som är livrädd för fisk.
 
Fredag. Sämmre väder men inte regn. Vi var och kollade på fotboll hela dagen ( våra syskon spelade, fast inte i samma lag ) Båda gick till kvarts final:) Cajsas syster spelar som 99a och min och Agnes är 00a. Sedan bjöd Cajsas mamma o pappa oss på thai mat! :) Sedan åkte vi tillbaka till stugan och spelade uno.
 
Lördag: Åkte och kollade på lite fotboll, Sara och astrid åkte ut i kvarts medans Ida (Cajsas syster) gick till FINAL :) Efter vi kollat så åt vi hamburgare i stugan och sen åkte vi ut o metade men fick inget så vi dörjde i stället ( fiskelinan åker efter båten)  Och då fick vi tio stycken pluss att vi såg en säl <3 Det blåste väldigt mkt så vi åkte inte så långt ut. På kvällen kom två gäster till mormor och olle och det blev jätte gid mat! :) Sen fick jag lägga Celina och så spelade vi mer uno och kollade på hästhoppning:) Sedan packade dom ihop lite eftersom dom skulle åka hem sen dagen efter.
 
Söndag: Upp äta göra sej iordning och packa klart och bära ner till båten i ös regn. på med regn kläder och åka bort till väjern där Cajsas föräldrar väntade. Vi sa hej då och dom åkte till Idas final och dom vann hela cuppen:) Jag mamma Celina och Agnes åkte till en rea affär och kollade lite sedan åkte vi till Smögens camping och släppte av henne där laget var och så åkte dom hem. Har haft en super vecka med dom bästa:) På fredag åkre vi hem troligt vis och då ska jag till min älskling i stallet och han har blivit en liten tjockis. Sedan kommer bilderna oxå hare bra!
 
 
 
 
Kram Matilda^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0