Dagen ^^

har inte kunnat blogga under dagen pga nätet inte har funkat,.Så jobbigt att det är så dåligt nät här nere!
 
I alla fall.. Idag har jag bara varit hemma, varit ute, kollat på tv och sånt. Sen vid 6 cyklade jag till stallet för jag hade dressyrträning kl 7. Lektionen gick ganska bra. Hon va lite stel i början eftersom hon stod igår och i förrgår hoppade Astrid. Men i slutet gick hon bättre och slappnade av och mjuknade mer :Imorgon ska jag nog rida ut en bit, och på fredag är det varbergshoppet! :D Någon som ska dit och kolla eller varaa med?? :) jag kommer hoppa en klass på fredag, lördag o söndag, oavsett vilken final jag kommer till ;)
 
Imorgon kommer Matilda hit till Falkenberg! XD Ska bli jätte roligt!! Uppdaterar mer imorgon när Matilda har kommit ;)  De flesta inläggen just nu handlar mest om min vardag.. Men det kommer bättre och roligare inlägg när jag kommer hem till Borås igen!
 
KraM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0