Dag6-något jag gör varje dag

Något jag gör varje dag... är att rida =) Eller i iallafall alla förutom en dag typ när vi har medryttare. Självklart finns det många "små" saker som jag gör varje dag som typ borsta tänderna, men det är inte så kul att skriva om. Rida gör jag NÄSTAN varje dag, så jag skriver hellre om det ;) Som sagt så rider jag oftast ca 5 dagar i veckan eftersom jag har egen häst, jag har haft egen häst i tre år nu och har ridit nästan varje dag sen dess men jag har ALDRIG tröttnat på det, eller bara känt att jag vill lägga av. Hästar och ridningen tar mycket tid av mitt liv och min vardag men det har jag själv valt och som det ser ut nu så kommer det att se ut så ett tag till ;)  Visst någon dag efter skolan när jag kommer hem o är jätte trött och det är trist och dåligt väder kan jag känna att jag helst vill slippa stallet för en dag, men jag har ALDRIG känt så under en längre period än så.,Även när det har gått dåligt på tävlingar eller jag inte är nöjd med träningar så har jag aldrig gett upp utan fortsatt kämpa och till slut så lönar det sig ;) Det finns så mkt saker som jag gör varje dag, men inte något som går att skriva om, men som sagt så är rida något jag gör nästan varje dag =)
 
 
  //Agnes

Kommentarer
Postat av: M I C H A E L A

Fin bild :D

2012-07-02 @ 19:31:24
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0