Stallet igår

efter skolan åkte jag o Matilda till stallet, Matilda fick låna Aslan så skulle vi rida i manegen tillsammans men när vi kom dit fick hon inte rida där för att det var dressyrlektioner och då fick inte sånna som inte stod i stallet vara dör förren 18:45 klockan va typ 18:15 så vi red ut lite olika små rundor så länge, och sen när vi kom till manegen kvart i och skulle gå in så sa dom att det var till 19:15 istället, det var ju så kallt så vi kunde ju inte vänta en halvtimma till så Matilda och Aslan fick rida hem igen.. :/ en gång i månaden är det tydligen så och självklart så prickar jag o Matilda in just den dagen.. ;) aja vi ska rida på torsdag igen istället! Jag red in i manegen när Matilda hade gått eftersom jag fick ju vara i manegen för vi står i stallet red lite dressyr i slutet gick hon jättebra :) idag ska syrran rida för jag måste plugga... Bloggar mer sen!


//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0