Rustibus

Ja Rustibus ( min första eller andra) tror det var min andra. Rustibus var ett Gotlandsruss Född 1993? Något sånt. Men han var den ponnyn som alla ville rida. Jag fick tillochmed ridlektioner på honom och det var jätte stort för mej då. Rusti som han kallades var så himla snäll men tjurig när man spände sadelgjorden. Kommer iaf ihåg att jag var runt 7år när jag red han så han var nog min andra medryttarponny ponny. Nej vänta lite här nu. Red ju två shettlands ponnysar när jag var typ 4år. Och mamma hade en stor häst som var lugnet själv , red runt själv på honom åå saknar den hästen ( både han och shettisarna springer nu på de gröna ängarna) Åter till Rusti. Lärde mej mer och mer när jag red han. Men året gick och ägaren blev förstor och han såldes.
:( åå vad jag grät. Men sen fick jag ju en egen ponny. Axxas Aniara.

Slänger in bilder på Rusti när jag red honom och shettisarna + mammas häst pax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0