my day to day

Vaknde vid ca halv tio. Åt frukost och allt annat man gör på morgonen. Sedan slappade jag lie. Datorn, mobilen, tv. Sen åt vi lunch och sen stallet. Var i stallet ca halv tre. Bytte om och gjorde i ordning allt. Sedan hämtade jag bäbisen. Borstade och så fick jag för mej att rycka manen, så det gjorde jag, haha blev inte så rakt då han vägrade så still x) Dumma polle. Men fick till det lte, får fin skjustera i mon. Blev ingen ridning då han tappat en sko och är isgata överallt. Hoppas hovslagaren kommer nästa vecka! haha sen pratade jag med Agnes i facetime haha x). Pratade lite om imon då jag ska vara hos henne på nyårsafton. Visade runt lite haha (hon har vart där så hon vet hur det ser ut, men ändåx) ) Sen la jag in lite hö i boxen och ställde in han. Fixade lunch hö till imorgon och tog in dom andra två. Sen åkte jag hem och då köpte vi med oss pizza hem för orkade inte laga något haha. Glömde nänma att jag är hoss pappa denna helg:) Imorgon då, jo. Mamma hämtar oss ca 10. Då åker vi hem och hämtar våra nyårsgrejor. Sen åker vi till stallet och fixar. Sen kör mamma mej till Agnes och Sara till Emelie :) Men hörs imon.
 
puss och kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0