Lite om Almeida..

Kom på att jag skrev ju att jag skulle berätta lite om Almeida innan vi fick henne men jag har glömt det så här kommer lite fakta om henne ;)
 
Almeida är ett skimmel sto född 2004 (alltså 8år gammal). Hon har med hennes förgårende ryttare tävlat upp till LA+5 men är inte tävlad något i dressyr än så länge, men hon är fin i dressyren och jag hoppas kunna starta lite lätta dressyrtävlingar lite längre fram men jag vill först och främst lägga fokusen på hoppningen eftersom det är det jag vill satsa på ;) Almeida älskar att hoppa och bjuder verkligen på hinder vilket är jätte kul! Jag hoppas att jag och Almeida ska lära känna varandra och komma ut på tävlingsbanan så snart som möjligt! Vi ska träna mycket nu i både dressyr och hoppning så vi kan börja tävla nu till säsongen som kommer efter jul :)  
 
Det var lite om Almeida!  ;)
 
(Almeida och hennes förra ryttare)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0