Hoppning!

Dagen började som vanligt med skola.. När jag kom åt jag, bytte om till ridkläder och pluggade. Sen åkte vi till stallet, Matilda kom ju till våran manege med Aslan för vi skulle hoppa lite :) började hoppa några småhinder sedan höjde vi efter varje gång, det gick jättebra med Almeida, hon var bara liiite pigg men Annars gick det hur bra som helst, jag lärde mig hur jag skulle rida henne mer efter varje gång jag hoppat, i slutet fick jag riktigt fina språng och hon flög verkligen över och tog verkligen i med bakbenen :) är jätte nöjd med henne idag! Tyvärr blev det inga foton med min mobil men Linnea (aslans ägare) fotade och filmade med Matildas kamera så Matilda kanske lägger upp lite bilder sen! ;) nu måste jag fortsätta plugga.. Men hörs imorgon!!


//Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0