Dressyr

Gick upp tidigt idag för jag hade dressyrlektion kl 11!

Lektionen gick så himla bra! När jag värmde upp henne så var hon lite jobbig, hon ville inte arbeta och blev stark i munnen men sen gick det bara bättre och bättre! Jag lärde mig efter hand hur jag skulle göra och jag kände när hon tänkte börja dra upp huvudet. När hon slappnar av och går ner med huvudet och jag får henne att stanna där utan att hon ska dra upp huvudet så är hon riktigt fin! Jag red på små och stora volter, fyrkanten, och i åttor mm.. Idag släppte det verkligen och jag börjar lära mig hur hon ska ridas för att gå rätt :) här kommer några bilder jag tog efteråt i hagen!

/Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0