Bittel

Bittel var den första medryttarponny. Han var en Islandsponnu valack. Kommer inte ihåg då mycket då jag var väldigt liten. Eller var han min andra medryttarponny? Kommer inte ihåg, var typ 5-6år. Men iaf han var en väldigt snäll ponny och man kunde alltid lita på. Men han var oxå väldigt busig. bockade ibaland när man red ut och var väldigt kittlig på rumpan. Ett år tror jag han fick spatt men blev het åter stäld. Red oftast ut i skogen eller lätt i paddocken. Men hoppade även lite på honom. Han var den första ponnyn jag tävlade och var felfri båda klasserna. Hoppade typ 40-50cm :) men iaf sen såldes han efter jag ridit han i kanske 1,2 år. Var såklart väldigt ledsen för jag tyckte om honom så himla mycket. Men ägaren hade tappat intresset så han såldes till Falkenberg. Där tror jag han nu går turridning och det tror jag passar han perfeckt. <3 som sagt vet jag inte om han var min första eller andra men jag gillade honom iallafall.

Hör kommer lite bilder på mej och Bittel <3

Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0