AxxasAniara

 
Ja efter vi lämnat rusti var jag jätte ledsen men mamma tröstade mej med att vi skulle leta egen ponny. Ååå vad lycklig jag blev. Åkte och kollade på massa ponnysar men fastnade för den ponnyn som inte ens var inriden?! Men jag tyckte hon var så söt så vi tog hem henne på foder och stog i samma stall som bittel ståt i ( nu kom jag ihåg att han inte blev såld när jag slutade på han utan ville rida Rusti istället) Aa men iaf vi red in henne och oj vad busig. Aldrig suttit på en sån liten pigg ponny. Vi hämtade henne Januari 2005 och köpte henne sen i December 2005 och vi fick henne i julklapp av mamma och pappa. Sedan 2006? flyttade vi henne till stallet som Rustibus stog i (Applagården i sandared)  Jag fick bättre och bättre  ordning på henne och vi fick några placeringar med oss hem:) Vi tog placerinagr från 2008/2009-2010:) Sen har min syster ridit henne. Jag har alltså utbildat henne själv fast med hjälp av tränare. Hon blev en jätte lugn och snäll ponny som min 5åriga syster red. Har så otroligt många minnen med den ponnyn. När vi fick henne blev vi avkastade varje dag, till att galoppera första gången till att ha startat L:B hoppning och min syrra har startat henne L:B dressyr. Saknar min prinsessa som nu är ute på foder. Det var tack vare Aniara som jag och Agnes blev bästisar. Hon och Astrid blev medryttare på henne och de kan jag lova avr det bästa dom gjort x) <3333 Men iaf nu är hon hos en liten tjej som heter Ebba i Skövde.Vi har hälsat på henne två ggr och hoppas snart åka upp igen. Världens allt hihi <3
 
kommer bilder i ordning från 2005-2012
 
2005
 
 
 
2008
 
,2010
 
 
 
2012
 
 
 
kramar matilda och Aniara <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0