Svaren del ett^^

Här kommer svaren på frågestunden:)
 
1 Hej! :) Hur har ditt "sommarlov" varit hittills? Gjort något kul? :) Kram!
Hej! Mitt sommarlov har varit väldigt bra. men tråkigt med så mkt regn:( Jag har varit uppe i våran stuga i smögen och där har även Agnes och Cajsa varit och det var super kul:)
 
2  Har du tvivlat på din ponny någon gång, velat sälja han eller liknande? 2: Var har du hästen? trivs du där? 3:Du har väll en D-ponny? när hade du tänkt gå över till storhäst?
Jag har väll tvivlat lite gran och velat sälja men det var för typ ett år sedan jag vet hur bra han kommer bli!   Jag har hästen uppe i Varvhult.   Jag trivs jätte bra där:)   Ja Hannibal är den maxad D-ponny.   Jag vill/ har tänkt gå över till storhäst nästa år.
 
3 . Hur fin tycker du att du är från 1-10? 2. Aniara/Hannibal? 3. Agnes/Cajsa? 4. Niall Horan/Harry Styles?
Jag vet inte, en svår fråga, kanske 6?;)   Jag tycker om både Hannibal och Aniara. Svårt att välja där. Men jag tror det blir Hannibal eftersom det är honom vi har nu och för det är min och den jag tävlar:)
   Den frågan går inte att svara på! Jag tycker om Cajsa och Agnes precis lika mycket fast på två olika sätt!:)   Lyssnar inte så mkt på dom men det blir nog Harry Styles
 
4 hur länge har ni haft bloggen? chips/godis? mjölk/vatten? :)
Kommer inte ihåg hur länge vi haft den kanske 8-9månader.  Chips/godis.  mjölk/vatten:)
 
5. .favvo mat? 2.Bästa film du sett? 3.hur länge har du ridit? 4.sommar/vinter? 5.sola/bada? 6.bästa minnet? 7.värsta minnet? 8. Vad är ditt drömjobb? Det var alla frågor från mig! :)
Min favvo mat är nog Taco.    Har sett väldigt många bra.     Jag började rida på ridskoloa när jag var fem men red därinnan på mammas häst.   sommar/vinter.    sola/bada (om det inte är kalt).   Bästa minnet är nog när jag fick Aniara i julklapp för många år sedan och när laget vann^^
Värsta minnet var nog när mammas häst Pax gick bort och när min medryttar ponny blev stulen:((
 Mitt drömjobb är att bli veterinär eller polis:)
 
 
Detta var alla svaren från frågestunden del ett resten kommer imon:))
 
Kram Matilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0