Svaren del 2

Nu kommer svaren del två:)
 
Hur ser din drömstor häst ut?- Den ska vara i en mörk färg. Helst med tecken på kroppen. Smäcker och ganska hög:)
När börjar du skolan? Jag börjar skolan 15/8 (på onsdag :(( )
Hur gammal är du? Jag är 15 år^^
Hur många djur har du? Jag/vi har 5djur:) Två katter, en kanin och två hästar ( hade även två marsvin innan men har inte kvar dom lägre:(
Vilka ställen har du varit på i sommar? Jag har varit i Smögen, Och i Varber och Falkenberg:)
Hur hör är din ponny? Han är 147,4 ( maxad D-ponny:)
 
Har du syskon? Jag har två systrar:)
Berätta om hur känslan var när ni köpte din ponny:) Helt otrolig. Jag kom hem efter skolan och åkte upp till stallet och där stog han i hagen <3
Första egna hästen du fick? Min första egna var Axxas Aniara<3 ( är nu ute på foder)
Finaste hästrasen? Jag tycker om Connemara och Whels.
När ska du tävla nästa gång, vart?- Vet inte riktigt, kanske den 23/8 i Alingsås annars blir det den 9/9 i Nääs.
När börjar du skolan? Jag börjar den 15:(
 
Vad heter du.? (fulständiga ) Matilda Rebecka Odenhjälm
Har du skämt ut dej på någon tävling?Om jag har haha .:p
Gillar du Elfsborg? Är inte så förtjust i fotboll bara när jag kollar på elfsborg, Så lite:)
Hur många rosetter har du? Vet inte riktigt 58?
 
Ja det var alla frågor hoppas ni blev nöjda.
 
Kram Matilda
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0