I bilen..

Sitter i bilen på väg hem till Borås igen, ska bli skönt att komma hem, men jag kommer sakna Falkenberg! Det känns som om sommarlovet knappt har börjat, det har gått så fort! beror förmodligen på det dåliga vädret.. Kan inte fatta att skolan början redan nästa vecka!! :( lovet har i alla fall varit bra, jag har mest försökt att ta det lugnt och vila ut mig efter att ha haft så mkt i skolan den sista terminen. Men jag har gjort mkt roligt oxå! ;) nu blir det en ny termin i skolan, ska verkligen försöka arbeta mkt nu sista året innan gymnasiet, men samtidigt ska jag hinna med ridningen oxå, ska försöka komma igång nu till hösten med mkt tävlingar inom dressyr, eftersom det har visat sig att Sidney är en väldigt fin dressyr ponny oxå ;) ska självklart bli mkt hopp tävlingar oxå, ponny allsvenskan div 2 kommer jag o Sidney vara med i bl.a. Ska verkligen lägga ner mkt tid på Sidney, mkt träningar i både hoppning o dressyr och och många tävlingar :) Efter denna terminen ska sidney säljas eftersom jag börjar växa ur henne :( Imorgon ska jag i alla fall träffa Matilda, blir nog att titta på finalen i hoppningen och kanske åka in till stan elr ngt ;) Hörs senare!! <3 //Agnes Finaste ponnyn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0