Blöt dag i stallet

Idag har det bara vräkt ner regn. Så jag skulle sluppit åka upp idag men sen ångrade jag mej. Vi åkte så vi var i stallet halv fem. Det bara vräkte ner när vi hämtade hästarna och dom var jätte arga på regnet så jag ville inte rida i paddocken när jag vet att varken jag eller hästen kan koncentrera oss så vi red ut tsm med Emma. Sara och Anna gick med bakom och Sara hade en regn poncho som prasslade som Hanna tyckte var väldigt läskig <3 Men det gick jätte bra. Red i alla gångarter trots regnet och geggan. Men han var såååå pigg att han trippade hela vägen, söt ponny! Jag lyckades sätta på mej rätt regnbyxor så jag blev inte blöt. Men vi lät hästarna stå inne och så skulle Anna upp släppa ut dom senare. Imon ska jag upp på förmiddagen innan jag åker till Agnes som nu kommit hem;)) Glöm inte frågestunden avslutas på torsdag( chans till länkning om ni frågar mycke:) haha snygg bild 😂 //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0